Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Διδακτέα ύλη




[παίρνει όλες τις αποχρώσεις
από το γαλάζιο μέχρι το μαβί
η έρημος μου]


στεγνώνει το στόμα μου που φθέγγεται 
-πεμπτουσία κάθε μου συλλαβής
δεν φταίει το άστρο μου – φταίω εγώ αν
διάλεξα να ζήσω σε καιρό μεγάλης άπνοιας
-γράφω διαρκώς για σένα σημαίνει
τον εξαγνισμό του κόσμου μου – σημαίνει
πως άδικα περιμένω να έρθεις τα βράδια
να σου εκμυστηρευτώ τη σημασία
της έκφρασης υπομένω ψύχραιμα το χρόνο
που αργοσέρνεται – χωρίς να λέω αυτό που
θέλω να πω – χωρίς να γράφω αυτό που
θέλω να γράψω

προς το παρόν δεν γίνεται τίποτα – χαρίζω
ό,τι ωραίο κρύβει η καρδιά μου – κρατώ το
ελάχιστο ως υπόλοιπο – και επειδή η καρδιά
ακόμα χτυπάει οι άλλοι νομίζουν πως έχω
πάρει τα πάνω μου

άσπρα χαλίκια της αυλής φάρμακο
για το ψεύδισμα – αν καταπιώ το σάλιο μου
θα δηλητηριαστώ απ΄όλη αυτή τη πίκρα
που με κρατάει ζωντανό – αποδοχή της
ενήλικης μοίρας του θεριακλή καπνιστή

πως με αγαπάς δεν έχω αμφιβολία
σε τι με οδηγείς το υποπτεύομαι
τι εποχές μας περιμένουν το μαντεύω
αι σιχτίρ – γονατίζω στο μοιραίο
– θα γίνουμε οι δυο μας κάποτε
ύλη διδακτέα στα σχολεία δύσκολο θέμα
για διαγώνισμα στην έκθεση ιδεών
-πόσο πολύ μας μπερδεύει ο έρωτας
που μας βρίσκει απροετοίμαστους
για όσα μας συμβαίνουν – καμιά αξία
δεν γλυτώνει απ΄τα δόντια του – τι
ειρωνεία; – πόσο αργά καταλαβαίνεις
το ολοφάνερο



Βάσος Γεωργάς

(αναδημοσίευση από το http://www.bibliotheque.gr/article/52582)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου